I samarbeid med
NO / NOK
Lei ut din feriebolig
Konto
Hjelpesenter
Sjekk inn & ut
Sjekk inn & ut
Hva er inkludert i sluttprisen?
Alle kostnader og tjenester blir vist før bestillingsbekreftelsen. Vær oppmerksom på at noen avgifter må bli betalt under ankomst (f.eks. elektrisitet, vannforbruk). I noen tilfeller må du også betale turistskatt til boligeieren under ankomst.
Hvor mye koster det å bestille gjennom Holidu?
Tjenesten Holidu tilbyr er helt gratis, det er ingen ytterlige gebyrer.
Hvordan kan jeg kontakte boligeieren?
Etter å ha bestilt et opphold vil du motta boligadressen og kontaktinformasjonen til partneren du har leid hos eller eieren av boligen. En detaljert beskrivelse av sjekk in og sjekk ut informasjonen og kontakt informasjon til boligeieren vil bli sendt til deg like før start datoen til reisen din.
Ofte stilte spørsmål
Kan jeg ta med en hund eller et annet husdyr?
Hva burde jeg gjøre om jeg ikke får noen bekreftelsesepost?
Informasjon om Covid-19
Hvordan og når kan jeg finne ut om min bestillingsforespørsel har blitt bekreftet?
Do I need a credit card?
Hvorfor skal jeg stole på Holidu?
Alle kategorier
Søkeinformasjon
Bestillinger
Betaling
Sjekk inn & ut
Kanselleringer
Tillit
Tilbakemelding
Legg ut hos Holidu