Hvordan kan vi hjelpe?

Find svar på Ofte Stilte Spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Søkeinformasjon

Kan jeg ta med en hund eller et annet husdyr?

For å se dyrevennlige ferieboliger, vennligst velg filtere med samme navn. Først velg ditt reisemål og deretter klikk på boksen ved siden av "Dyr tillatt" under "Fasiliteter" fanen. Beskrivelsen av hver bolig burde gi mer detaljert informasjon på eventuelle respektive restriksjoner. Ønsker du å ta med mer enn ett dyr? Da anbefaler vi at du spør boligeieren direkte før du bestiller.
Les mer
Bestillinger

Hva burde jeg gjøre om jeg ikke får noen bekreftelsesepost?

Vennligst sjekk spam-mappen din for å se om eposten har havnet der. Det kan ta opptil 1-2 arbeidsdager før bestillingen blir bekreftet. I tilfelle du ikke har mottatt noen bekreftelse etter 48 timer, vennligst ta kontakt med oss. Vi vil deretter sjekke om din bestilling har gått igjennom og den riktige epostadressen har blitt brukt.
Les mer
Bestillinger

Informasjon om Covid-19

Kjære reisende, Situasjonen rundt Covid-19, også kjent som koronaviruset, endrer seg hver dag. På grunn av dette opplever vi flere henvendelser enn vanlig, og derfor vil vi gjerne gi deg litt informasjon om mulige kanselleringer. Vil du kansellere bestillingen? Som en metasøkemotor behandler vi bestillinger hos utleiefirmaer som Novasol, HRS eller EHR. Avbestillinger må derfor gjøres direkte med den respektive utleieleverandøren, og det er betingelsene fra hver enkelt av disse leverandørene som gjelder. Send derfor forespørselen om avbestilling direkte til leverandøren som er angitt i bestillingsbekreftelsen. For generelle spørsmål, kan du sende en e-post til service@holidu.com. En god kilde for informasjon om dagens utvikling i Storbritannia, men også andre land, er: https://www.gov.uk/foreign-travel-advice/ . For informasjon om Norge kan du konsultere Folkehelseinstituttet sine hjemmesider: https://www.fhi.no/ Hold deg frisk!
Les mer
Bestillinger

Hvordan og når kan jeg finne ut om min bestillingsforespørsel har blitt bekreftet?

Når du forespør bestilling av en bolig via Holidu, vil du med en gang motta en epost med en bekreftelse om at din forespørsel har blitt videresendt til vår partner. Etter det burde du motta en bekreftelsesepost fra vår partner innen 48 timer. I tilfelle du har blitt videresendt til en partnernettside og gjennomført bestillingen der vil du motta bekreftelseseposten fra den partneren.
Les mer
Betaling

Do I need a credit card?

Please be aware that for some providers you can only pay with a credit card. Our available payment methods can be found by clicking on “Book now” or on the partner site to which you have been redirected.
Les mer
Tillit

Hvorfor skal jeg stole på Holidu?

Holidu er et internasjonalt selskap basert i Munchen og ble grunnlagt av brødrene Johannes og Michael Siebers i 2014. Holidu har bare inngått partnerskap med ferieboligtilbydere som har troverdige bestillingssider som karakteriseres av deres kvalitet og service. I 2015 ble Holidu utnevnt til den beste søkemotoren for feriehus og leiligheter av magasinet "Guter Rat". Du kan finne brukervurderinger fra våre brukere på Trustpilot. Hvis du ønsker å snakke med en av våre medarbeidere direkte, så er det bare å ringe eller sende oss en epost. Vårt vennlige internasjonale team i Munchen er glade for å hjelpe deg.
Les mer

Vil du kontakte oss?

Få hjelp

Vi er her for å hjelpe. Du kan kontakte oss direkte hvis du trenger hjelp eller har spørsmål.
Kontakt oss
En smilende mann sitter på et kjøkken og bruker en bærbar datamaskin. Han ser glad og avslappet ut.