Ofte stilte spørsmål
guest - List hos Holidu
Kan jeg annonsere mitt feriehus eller min ferieleilighet hos Holidu?
Dessverre, foreløpig tilbyr vi ikke muligheten til å annonsere individuelle ferieboliger direkte på Holidu. Men vi hjelper deg gjerne å finne den beste Holidupartneren som gir deg mulighet til at boligen din blir vist hos Holidu. Vennligst send en epost med all informasjon om boligen, hvem du fortiden annonserer hos og en lenke til en nettside som viser boligen til partner@holidu.com. Mer informasjon kan bli funnet her here.guest - Søkegrunnlag
Kan jeg ta med en hund eller et annet husdyr?
For å se dyrevennlige ferieboliger, vennligst velg filtere med samme navn. Først velg ditt reisemål og deretter klikk på boksen ved siden av "Dyr tillatt" under "Fasiliteter" fanen. Beskrivelsen av hver bolig burde gi mer detaljert informasjon på eventuelle respektive restriksjoner. Ønsker du å ta med mer enn ett dyr? Da anbefaler vi at du spør boligeieren direkte før du bestiller.guest - Søkegrunnlag
Hvordan ser jeg om en bolig er tilgjengelig?
Velg dine reisedatoer i kalenderen i søkeboksen. Dermed gjør du et søk etter dine spesifikke datoer og vi kan vise deg med nøyaktighet akkurat hvilke boliger som er tilgjengelige. I enkelte tilfeller må du sende en bestillingsforespørsel først som kan enten bli akseptert eller avslått av boligeieren innen 48 timer. Boliger som kan leies uten denne forespørselen kan du finne ved å klikke på "Bare boliger du kan bestille umiddelbart" under "Boligtype" fanen blant filtere på nettsiden.guest - Betalinger
Do I need a credit card?
Please be aware that for some providers you can only pay with a credit card. Our available payment methods can be found by clicking on “Book now” or on the partner site to which you have been redirected.guest - Betalinger
Hvilke betalingsmetoder er det å velge imellom?
Det avhenger av partneren. Holidu samarbeider med flere utleietilbydere som hver enkelt tilbyr forskjellige betalingsmetoder som f.eks. kredittkort, debitkort, Paypal eller kontantbetaling. Du finner alle tilgjengelige betalingsmetoder ved å klikke på "Bestill nå" eller på partner siden vi videresender deg til. Vær oppmerksom på at med noen partnere kan du bare betale med kredittkort.guest - Innsjekking & utsjekking
Informasjon om Covid-19
Kjære reisende, Situasjonen rundt Covid-19, også kjent som koronaviruset, endrer seg hver dag. På grunn av dette opplever vi flere henvendelser enn vanlig, og derfor vil vi gjerne gi deg litt informasjon om mulige kanselleringer. Vil du kansellere bestillingen? Som en metasøkemotor behandler vi bestillinger hos utleiefirmaer som Novasol, HRS eller EHR. Avbestillinger må derfor gjøres direkte med den respektive utleieleverandøren, og det er betingelsene fra hver enkelt av disse leverandørene som gjelder. Send derfor forespørselen om avbestilling direkte til leverandøren som er angitt i bestillingsbekreftelsen. For generelle spørsmål, kan du sende en e-post til service@holidu.com. En god kilde for informasjon om dagens utvikling i Storbritannia, men også andre land, er: https://www.gov.uk/foreign-travel-advice/ . For informasjon om Norge kan du konsultere Folkehelseinstituttet sine hjemmesider: https://www.fhi.no/ Hold deg frisk!Finn utfra kategori
Vis alle emnerVil du kontakte oss?
Få hjelp
Vi er her for å hjelpe. Du kan kontakte oss direkte hvis du trenger hjelp eller har spørsmål.