I samarbeid med
NO / NOK
Lei ut din feriebolig
Konto
Hjelpesenter
Bestillinger
Bestillinger
Hva burde jeg gjøre om jeg ikke får noen bekreftelsesepost?
Vennligst sjekk spam-mappen din for å se om eposten har havnet der. Det kan ta opptil 1-2 arbeidsdager før bestillingen blir bekreftet. I tilfelle du ikke har mottatt noen bekreftelse etter 48 timer, vennligst ta kontakt med oss. Vi vil deretter sjekke om din bestilling har gått igjennom og den riktige epostadressen har blitt brukt.
Hvis det er en forskjell i prisen vist hos Holidu og den vis hos vår parter?
Prisen vist på bestillingssiden er alltid den riktige. En prisforskjell kan oppstå, f.eks. på grunn av problemer ved overføringen av data mellom partneren og Holidu, eller hvis partneren har forandret prisene siden siste overføring. Vi gjør vårt beste for at disse uoverensstemmelsene ikke oppstår. Hvis du finner en slik feil, vennligst send en epost om den til service@holidu.com.
Kan jeg allerede bestille for neste år?
Noen boliger kan leies lenge på forhånd. Bare velg dine ønskede reisedatoer i kalenderen og søk, så viser vi deg alle tilgjengelige boliger. Vi kan også sjekke for deg hvis en individuell reservasjon er mulig. Vennligst send en epost til service@holidu.com og informer oss om dine ønskede reisedatoer og Holidu IDen til boligen. Du finner Holidu IDen under "Detaljer" fanen til boligen.
Kan jeg bestille direkte hos Holidu?
Foreløpig er alle boligene som tilbys for utleie hos Holidu bestilt gjennom en av våre partnere. I fremtiden vil det også være mulig å bestille direkte på Holidu.no, men foreløpig er dessverre ikke denne tjenesten tilgjengelig for. Vær oppmerksom på at det ikke er mulig å gjøre bestillinger over telefon, men vi vil være glade for å hjelpe deg med din bestilling og svare på dine spørsmål om du ringer telefon eller sender mail til email.
Informasjon om Covid-19
Kjære reisende, Situasjonen rundt Covid-19, også kjent som koronaviruset, endrer seg hver dag. På grunn av dette opplever vi flere henvendelser enn vanlig, og derfor vil vi gjerne gi deg litt informasjon om mulige kanselleringer. Vil du kansellere bestillingen? Som en metasøkemotor behandler vi bestillinger hos utleiefirmaer som Novasol, HRS eller EHR. Avbestillinger må derfor gjøres direkte med den respektive utleieleverandøren, og det er betingelsene fra hver enkelt av disse leverandørene som gjelder. Send derfor forespørselen om avbestilling direkte til leverandøren som er angitt i bestillingsbekreftelsen. For generelle spørsmål, kan du sende en e-post til service@holidu.com. En god kilde for informasjon om dagens utvikling i Storbritannia, men også andre land, er: https://www.gov.uk/foreign-travel-advice/ . For informasjon om Norge kan du konsultere Folkehelseinstituttet sine hjemmesider: https://www.fhi.no/ Hold deg frisk!
Hvordan og når kan jeg finne ut om min bestillingsforespørsel har blitt bekreftet?
Når du forespør bestilling av en bolig via Holidu, vil du med en gang motta en epost med en bekreftelse om at din forespørsel har blitt videresendt til vår partner. Etter det burde du motta en bekreftelsesepost fra vår partner innen 48 timer. I tilfelle du har blitt videresendt til en partnernettside og gjennomført bestillingen der vil du motta bekreftelseseposten fra den partneren.
Ofte stilte spørsmål
Kan jeg ta med en hund eller et annet husdyr?
Hva burde jeg gjøre om jeg ikke får noen bekreftelsesepost?
Informasjon om Covid-19
Hvordan og når kan jeg finne ut om min bestillingsforespørsel har blitt bekreftet?
Do I need a credit card?
Hvorfor skal jeg stole på Holidu?
Alle kategorier
Søkeinformasjon
Bestillinger
Betaling
Sjekk inn & ut
Kanselleringer
Tillit
Tilbakemelding
Legg ut hos Holidu