I samarbeid med
NO / NOK
Lei ut din feriebolig
Konto
Hjelpesenter
For gjester
For verter
Hvordan kan vi hjelpe?
Innsjekking & utsjekking
Informasjon om Covid-19
Kjære reisende, Situasjonen rundt Covid-19, også kjent som koronaviruset, endrer seg hver dag. På grunn av dette opplever vi flere henvendelser enn vanlig, og derfor vil vi gjerne gi deg litt informasjon om mulige kanselleringer. Vil du kansellere bestillingen? Som en metasøkemotor behandler vi bestillinger hos utleiefirmaer som Novasol, HRS eller EHR. Avbestillinger må derfor gjøres direkte med den respektive utleieleverandøren, og det er betingelsene fra hver enkelt av disse leverandørene som gjelder. Send derfor forespørselen om avbestilling direkte til leverandøren som er angitt i bestillingsbekreftelsen. For generelle spørsmål, kan du sende en e-post til service@holidu.com. En god kilde for informasjon om dagens utvikling i Storbritannia, men også andre land, er: https://www.gov.uk/foreign-travel-advice/ . For informasjon om Norge kan du konsultere Folkehelseinstituttet sine hjemmesider: https://www.fhi.no/ Hold deg frisk!
Hva er inkludert i sluttprisen?
Alle kostnader og tjenester blir vist før bestillingsbekreftelsen. Vær oppmerksom på at noen avgifter må bli betalt under ankomst (f.eks. elektrisitet, vannforbruk). I noen tilfeller må du også betale turistskatt til boligeieren under ankomst.
Alle kategorier
Søkegrunnlag
Bestillinger
Betalinger
Innsjekking & utsjekking
Avbestilling
Tillit
Tilbakemelding & Kontakt
List hos Holidu